A Judas Priest frontembere úgy döntött nem tétlenkedik a zenekar pihenőideje alatt, hanem, eddig a fiókokban hevert anyagokat piacra dobja, sőt hét év után turnéra is indul a csapatával. Amit várhatunk a Metal God Records-tól a közeljövőben, az egy dupla cd ’Halford - Live In Anaheim’ címmel június 21-én, egy ’Halford Crucible - Remixed & Remastered’ cd július 12-én és egy dvd ’Halford - Live In Anaheim’ címmel augusztus 3-án. „Nagyon örülök és izgatott vagyok, hogy hét év után újra turnézhatok a csapattal. Mindenki tudja mennyire fontosak nekem a szólómunkáim. A Judas Priest többi tagja élvezze csak a jól megérdemelt pihenését, de én útnak indulok a nyáron és ősszel a nagyvilágba” – kommentálta az énekes a történéseket.


(c)Hardrock.hu
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pengeto.blog.hu/api/trackback/id/tr421947526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása